עזיבה שלישית בתוך חודש: המשנה למנכ"ל שופרסל הודיע על התפטרות

ניצן גולדברג, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק בשופרסל, הודיע על עזיבתו • מדובר בבכיר השלישי שעוזב את הקבוצה לאחר ההשתלטות של האחים אמיר, אחרי שסמנכ"לית התקשורת התאגידית וסמנכ"לית משאבי האנוש הודיעו גם הן על סיום תפקידן

ניצן גולדברג, המשנה למנכ''ל שופרסל ומנהל אגף סחר ושיווק של הקבוצה / צילום: יח''צ
ניצן גולדברג, המשנה למנכ''ל שופרסל ומנהל אגף סחר ושיווק של הקבוצה / צילום: יח''צ

בכיר נוסף עוזב את שופרסל  לאחר חילופי ההנהלה: ניצן גולדברג, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק של הקבוצה, הודיע על עזיבתו. גולדברג מסר: "אני מעריך, מוקיר ומכבד את האחים אמיר ומאחל להם הרבה בהצלחה בשופרסל".

מדובר על עזיבה שלישית בחודש האחרון, לאחר שסמנכ"לית משאבי האנוש, עינת מנחם-אמיתי, וסמנכ"לית התקשורת התאגידית, טלי תובל, הודיעו גם הן על סיום תפקידן.

כאב הראש החדש של האחים אמיר בשופרסל
האחים אמיר הגיעו לפשרה עם רשות ניירות ערך: מגדירים עצמם כבעלי השליטה בשופרסל
התנהלות בעייתית? בינתיים האחים אמיר זוכים לאמון המשקיעים

גולדברג, שכיהן בעבר כמנכ"ל חטיבת המכירות של קונצרן תנובה, מונה לתפקידו בשופרסל בדיוק לפני שנה, באפריל 2023, על־ידי המנכ"ל דאז אורי וטרמן, למרות שאיציק אברכהן ניסה לגייסו עוד לפני שנתיים, כשכיהן עדיין בתפקיד המנכ"ל.

גולדברג, כאמור, כיהן במשך שבע שנים כמנכ"ל חטיבת המכירות בתנובה. קודם לכן כיהן בתפקידים מנכ"ל קבוצת אסם סחר, סמנכ"ל מכירות ולוגיסטיקה בגלידות נסטלה, דירקטור במטרנה, דירקטור בטירת צבי, יו"ר פסטה ריקו, כמו גם בתפקידי ניהול שונים בקבוצת אסם־נסטלה.

האחים אמיר, לשעבר בעלי רשת המרכולים פרשמרקט (אותה מכרו לפז), השלימו בחודש שעבר מהלך בזק, בו רכשו 24.99% ממניות שופרסל מידי הגופים המוסדיים המחזיקים בה, תמורת 1.5 מיליארד שקל. מאז הם נפרדו מהיו"ר אברכהן ומהמנכ"ל וטרמן ומינו את עצמם למנכ"לים משותפים. כמו כן, האחים הודיעו על מינויו של פרופ' יצחק שפירא, סמנכ"ל בית החולים איכילוב, ליו"ר הקבוצה, במהלך שנוי במחלוקת שעורר את התנגדות משרד הבריאות, והכניסו שישה דירקטורים חדשים מטעמם למועצת המנהלים.

מאז הגעתם, מינו מספר אנשים לתפקידי מפתח בחברה, ביניהם תום יונאי, ראש מטה המנכ"ל; ואלה ברין, שכיהנה כמנהלת הסחר בפרשמרקט. ברין אומנם מונתה לסגניתו של גולדברג, אך הלכה למעשה עמדה בראש אגף הסחר, ושאר העובדים הוכפפו אליה. כעת, לפי ההערכות, היא צפויה להתמנות לתפקיד במקומו של גולדברג.