דואר ישראל

כתבות אחרונות

 
אתר הקניות אסוס / צילום: שאטרסטוק
בלעדי

לאחר הפסקה בת שנתיים: אסוס חוזר לעבוד עם הדואר

אחרי שהפסיק את ההתקשרות בעקבות תלונות של לקוחות, אתר המשלוחים חוזר לעבוד עם דואר ישראל • מדובר בעיקר בחבילות שנשלחות ממדינות שונות ולא מבריטניה

מיכל רז-חיימוביץ' 25.07.2018
קניות מקוונות / צילום: SHUTTERSTOCK

גידול של פי 10 בהיקף הקניות באינטרנט של ישראלים ב-7 שנים

בדואר ישראל מעריכים כי ב-2017 הוציאו הישראלים כ-13 מיליארד שקל על קניות מקוונות, זאת לעומת כ-1.3 מיליארד שקל ב-2010 • 95% מהרכישות הם בסכומים של עד 75 דולר, ו-30% הם מוצרי ביגוד והנעלה

מיכל רז-חיימוביץ' 24.07.2018

האם בנק הדואר ימשיך להיות חברתי גם לאחר הפרטת הדואר?

מכיוון שמדובר בחברה ממשלתית ולא בבנק רגיל, בנק הדואר מעניק כיום שירותים מסובסדים ובפריסה ארצית שאינה בהכרח כלכלית • לאחר הפרטת חברת דואר ישראל יצטרך הבנק להיפרד ככל הנראה משמו ועולה השאלה אם גם יוכל להמשיך למלא את תפקידו החברתי

גד פרץ 18.07.2018
דואר ישראל תל אביב/ צילום: איל יצהר

מה יעלה בגורל הנדל"ן האטרקטיבי של הדואר עם הפרטתו

לדואר ישראל יש סניפים רבים בנקודות מפתח בתוך הערים, אלא שסעיף ברישיון החברה אוסר על מכירתם • כעת, כשהפרטת החברה על הפרק, שר התקשורת איוב קרא צריך להחליט האם לבטל את הסעיף כדי להשביח את שווי החברה ולהגדיל את הכדאיות עבור המשקיעים הפוטנציאליים

גד פרץ 11.07.2018

הפרטת דואר ישראל אושרה: 20% מהמניות למשקיע אסטרטגי

הפרטת דואר ישראל אושרה ע"י ועדת השרים לענייני הפרטה • עפ"י המתווה שהציגה רשות החברות הממשלתיות, 20% ממניות חברת הדואר יוצעו למכרז פרטי לטובת משקיעים אסטרטגיים בארץ או בחו"ל

גד פרץ 02.07.2018
שלומי גבאי / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל איקאה לשעבר יעמוד בראש חטיבה חדשה בדואר ישראל

שלומי גבאי יעמוד בראש חטיבת השילוח וסחר חוץ, כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הדואר לקדם נושאים אלה • בנוסף אישר הדיריקטוריון שני סמנ"כלים נוספים

גד פרץ 01.07.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

קרא דורש דחייה בהצעת ההפרטה של הדואר ומאיים להתנגד

(עדכון) - שר התקשורת דורש להכניס שינויים במתווה, רשות החברות דורשת לקיים את הדיון • כפי שנחשף ב"גלובס", בשלב הראשון יונפקו 20% ממניות הדואר למשקיע אסטרטגי, ובשלב השני עוד 20% לציבור

גד פרץ 28.06.2018
חבילות מאמזון \ צילום: שאטרסטוק

אמזון רוצה לשפר את ההפצה בארץ? כך זה עובד היום

בואו נעשה סדר בדברים: אמזון היא לא זו שמחליטה כיצד תגיע החבילה שרכשתם עד אליכם - האחראית האמיתית היא ספקית המשנה • לאחרונה, כפי שנחשף ב"גלובס", נפגשו נציגי אמזון עם חברת הלוקרים בוקסיט

מיכל רז-חיימוביץ' 27.06.2018
חבילות מאמזון \ צילום: שאטרסטוק
אמזון | בלעדי

צעד נוסף בדרך לישראל: אמזון במגעים עם חברות ישראליות

ענקית הקמעונאות תיפגש עם Boxit הישראלית, ככל הנראה כדי לדון בהתייעלות מערך המשלוחים של החברה בישראל • לאחרונה לקוחות ישראלים החלו לקבל את שירות הלוקרים כאפשרות בחירה ודיווחו על קיצור משמעותי בזמני ההמתנה • דואר ישראל: "אנו מברכים על כל תחרות"

מיכל רז-חיימוביץ' ויסמין יבלונקו 25.06.2018
דואר / איור: גיל ג'יבלי

המבקר: 75% מתלונות הציבור נגד דואר ישראל מוצדקות

דוח נציבות פניות הציבור לשנת 2017: כ-900 תלונות הופנו נגד הדואר, ו-75% נמצאו כמוצדקות • נגד המוסד לביטוח לאומי התקבל מספר גדול יותר של תלונות, אולם רק 19% מתוכן הוגדרו מוצדקות

מיכל רז-חיימוביץ' 18.06.2018
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
בנק דיסקונט | לפני כולם

גם יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של הדואר

הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט

ענת ביין-לובוביץ' 06.06.2018

בגלל קבוצת לאומי: מקאן פורש ממכרז הפרסום של הדואר

הסיבה לכך היא כוונתו של דואר ישראל למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר, מה שיוצר ניגוד אינטרסים מול לקוח עוגן של מקאן - קבוצת בנק לאומי ומותג הבנק הדיגיטלי פפר

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
בלעדי

בגלל פפר: מקאן לא יוכל להתמודד במכרז של הדואר

מקאן ת"א אחראי על הפרסום של פפר, הבנק הדיגיטלי של קבוצת לאומי, שמתחרה בשירותים הדיגיטליים של הדואר • בשלב הקריאייטיב במכרז הפרסום של הדואר יתמודדו המשרדים אדלר, גליקמן, יהושע, ראובני ושמעוני

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

דואר ישראל מציג יציבות בהכנסות ושיפור ברווח הנקי

הדואר העביר ברבעון הראשון 14.5 מיליון חבילות, לעומת 12.6 מיליון חבילות ברבעון המקביל • הרווח הנקי ברבעון עמד על כ-29.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של 700 אלף שקל ברבעון המקביל

גד פרץ 24.05.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום

הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת • בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2018
מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי

דחייה במועד סגירת מכרז הפרסום של דואר ישראל

הדחייה מתרחשת יום לפני תאריך המועד המקורי, שהיה אמור להיות מחר • תקציב הפרסום של דואר ישראל, העומד על כ-9 מיליון שקל בשנה, מטופל ב-10 השנים האחרונות ע"י גליקמן-שמיר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018

   456789101112131415161718   

   נמצאו 460 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 29