לפי סקר של מכון רותם, 28% מהצופים בתחקיר "כלבוטק" על מוצרי החלב העידו כי בכוונתם לשנות את התנהגות בפועל ■ 21% לא יקנו יותר לדבריהם ממוצרי חברת כפיר
חברת דימנדטק פיתחה אלגוריתם שמתיימר לנבא בסבירות של יותר מ-90% אם המבצע, האסטרטגיה או הקונספט השיווקי יצליחו ■ מייקל ברום, סגן נשיא בחברה, מסביר איך זה עובד
בעתיד הלא רחוק נחיה עד גיל 130, ויהיו הרבה יותר מבוגרים, הרבה פחות ילדים ואפילו פחות נשים ■ איך זה ישפיע על הבתים שנקנה, המכוניות שניסע בהן והגאדג'טים שנצרוך?
המדיה החברתית והתפתחות כלים מחקריים מקוונים יצרו קונספט מנצח במחקרי שוק
סקר שערך מכון רותם TRI מגלה כי רוב הצרכנים עדיין מעדיפים לראות ולמשש את הסחורה לפני שהם קונים, למרות שהקנייה המקוונת מתחזקת
כך עולה מסקר של משרד התמ"ת ■ 39.5% ממשקי-הבית בישראל נוהגים למחזר בקבוקי פלסטיק ריקים, ושליש נוהגים להשליך עיתונים ופסולת נייר לפח נפרד המיועד לאיסוף נייר
ניתוח הרגלי התשלום של מחזיקי כרטיס ויזה של לאומי קארד ממקם אותנו במקום השני באירופה מבחינת היקף העסקאות השנתי, אחרי צרפת ולפני גרמניה ואיטליה
כך עולה מסקר שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית ע"י TNS טלסקר ■ 72% ציינו כי הם מעדיפים את השימוש בכרטיס אשראי כצורת תשלום על מוצרים ושירותים
החוק שיחייב להחזיר כסף בתמורה להחזרת מוצרים דווקא ייטיב עם הסוחרים - ובגדול
כך עולה מסקר שערך מכון רותם TRI עבור "גלובס" בעקבות תקנות ההחזר הכספי שאושרו אתמול ■ מנהל המכון, אריה רותם: "ברור שיהיו כאלה שינצלו לרעה את החוק, אבל מדובר במיעוט של המיעוט"
בתור לקופה אנחנו זורקים לעגלת הקניות עוד כמה פריטים כמעט מבלי לחשוב - ומייקרים את ההוצאה בעוד כמה עשרות שקלים ■ "גלובס" בדק אילו מוצרים מעמידות הרשתות ממש ליד הקופות - וכמה זה עולה לנו
מכון רותם TRI: רק 11% מהישראלים מתכננים לבקר ברשת ■ הסניף השלישי של H&M ייפתח מחר בחיפה
הדולר מטפס בנחת, והאירו מתדרדר כמצופה. הטור, לפיכך, יוקדש השבוע לצרכן הישראלי
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו
שלא יבלבלו אתכם המסעדות המלאות והקניון ההומה - הוא כאן המיתון, רק שונה
העלאת מחיריםהפקולטהיוקר המחיהמגזין הניהול של הרווארדמותגיםמחקרסקרקמעונאותקניותקניות באינטרנט