מותגים ישראליים רבים אינם "נולדים" בישראל, ועדיין המותגים שנבנים מהם הם ישראליים
היא נולדה עם כפית פליז בפה, ופיתחה נטייה להשטיח את מי שלא עמד בסטנדרטים שלה
משווקים, אל תסמכו רק על פייסבוק - יש תוכן שמתאים לו ויש כזה שמתאים למקום אחר
מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
בעולם אין כמעט מותג שמכבד את עצמו שלא מתחזק עמוד פעיל במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק - אך בדיקה של "גלובס" מראה כי בישראל מרבית המותגים נשארו הרחק מאחור
המפלצתונים המונפשים של מפעל הפיס הם הטאלנטים החדשים שאמורים "לסדר לנו את החיים" ■ בזק במקום השני עם "עולם חדש של מוצרים ושירותים מתקדמים לבית"
הארגון הבינלאומי לתקנים מנסה להציע שיטה שתכריע סופית מהם המותגים החזקים בעולם
המין האנושי זקוק למותגים, ולכל אחת מהדתות יש דרך משלה להטמיע את ערכי המותג
בדיוק כמו ילד, מותג זקוק לאדם שיעמוד מאחוריו, יטפח אותו ויתווה לו דרך. קוראים לזה מנהל מותג
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
על הממשלה להרים את הכפפה וליצור אסטרטגיה שיווקית למותג "מדינת ישראל"
מדד המותגים 2010 אירח את הדמויות הבולטות ביותר בתחום התרבות, הפוליטיקה, התקשורת והמדיה, וכולם כתבו על משמעות המותג בעידן החדש ■ לפניכם טעימות מהמאמרים המלאים שייחשפו מחר בספר מדד המותגים
מותגים רבים מסתפקים בבקשה מהגולש לעשות "Like" בעמוד הפייסבוק שלהם ■ ואולם, בלי יצירת ערך מוסף - לקשר בין הצרכן למותג במדיה החברתית אין משמעות אמיתית
בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?
כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה
במותגי היוקרה העתידיים נראה חדשנות יצירתית של גדולי היוצרים מכל התחומים
התנהגות צרכניםישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמדד המותגים 2019מדד המותגים 2023מותגים בינלאומייםמיתוגפרסוםקמפייןשיווק