מחקר חדש של חברת IBM בשיתוף פדרציית הקמעונאות האמריקאית בחן כיצד, אם בכלל, צרכנים מתעניינים בדרך שעבר המוצר שהם רוכשים, והאם הם מתחשבים בשיקולים אתיים • שליש מהצרכנים העידו כי ב-2019 הם הפסיקו לרכוש מותגים אהובים, רק כי הם כבר לא תאמו את ערכיהם
כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט
יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?
ככל שמצליחים יותר - יותר קשה להצליח, ועוד יותר קשה להרוויח
הקבוצה מונה 11 מותגים, בהם טימברלנד, נאוטיקה, גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט ואן קליין
אפשר לאהוב אותו ולחשוב שהוא גאון או לשנוא אותו ולחשוב שהוא דמוני, אבל אי-אפשר להתווכח עם ההצלחה: נדמה ששום דבר לא פוגע בכוחו הציבורי של ראש הממשלה • מה הפך את נתניהו למותג הפוליטי המצליח ביותר בישראל, והאם הקסם קרוב להיגמר? • האזינו לפודקאסט "הצוללת"
לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו
למרות משבר האמונה בעשור האחרון, למותגים עדיין יש כוח שמשיק לסממנים דתיים, והם רלוונטיים יותר מאי־פעם
אולי קשה להאמין בכך, אבל הימים שבהם המותגים היו דת חלפו מן העולם, ולא נראה שצפוי להם קאמבק • למה? שפע! הסיפור של ההיצע האינסופי הוא הטרגדיה של המותגים
מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם הגיעה לרמה של פנאטיות דתית
מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"
האקטיביזם החברתי של המותגים מתחזק: ציפיות הצרכנים למעורבות חברתית של מותגים רק גדלו, ומותגים נוספים מתעוררים ומחפשים את הייעוד המיטיב שלהם • התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג יכולה להביא ליצירתיות ולהצלחה עסקית – אבל רק אם מקפידים לשמור על אותנטיות
יותר מבן־גוריון ויותר מקוקה־קולה - אי־אפשר להישאר אדיש למותג שנקרא בנימין נתניהו • איך מתמודדים ב"ארץ נהדרת" עם האיש שתוקף את התקשורת, מה חושבת "רונית הביביסטית", ומה הקשר בין ראש הממשלה לבין מרילין מונרו • סוד הקסם מאחורי המותג הפוליטי הכי מצליח בישראל
41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי
השבוע התבשרנו שמפלגות השמאל התאחדו לרשימה אחת, ושבימין רוצים גם לחוות את טעם האיחוד • לכבוד שבת המלכה, אנו מזמינים אתכם ובני ביתכם להתאחד סביב הסמארטפון ולהינות מפודקאסטים משובחים מבית "גלובס" • פודקאסט לשבת • האזינו
נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD
התנהגות צרכניםישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמדד המותגים 2019מדד המותגים 2023מותגים בינלאומייםמיתוגפרסוםקמפייןשיווק