פלאפון מובילה את הטבלה עם המבצע בכיכובה של נינט בהשקעה של 576 אלף דולר מקאן דיגיטל בולטים עם 3 מותגים בטבלת הפרסום באינטרנט
במקום השני - בנק לאומי עם השקעה של כ-463 אלף דולר לאומי מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-192 אלף דולר
צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר
בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט
מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
התנהגות צרכניםישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמדד המותגים 2019מדד המותגים 2023מותגים בינלאומייםמיתוגפרסוםקמפייןשיווק